Last week in Darwin...

4 augustus 2019 - Nightcliff, Australië

Hi people!
Even nog een blogje van het laatste weekje in Darwin bij m'n lovely hostfamily! Deze 10 dagen in Nightcliff waren erg fijn om weer even te landen in Australië, vrienden in Darwin weer te zien en afscheid te nemen van de familie.

Het weekend na Indonesië begon met zaterdagavond een avondje met pizza aan de shore met de familie en vrienden. Zondag ben ik met een aantal andere aupairs wat wezen drinken bij Beachfront hotel en Mindil Beach. Heel leuk om weer even bij te kletsen en wat verhalen te vertellen van Indonesië. Al met al een chill weekend, maar de maandag werd wat spannender met een Jumping Croc cruise over de Adelaide River met de fam. Met een open boot ga je de rivier op, waarbij de gids met een stok met vlees er aan de krokodillen uit het water probeert te laten springen. My god, wat zijn die beesten groot, echt een dinosaurier die op een halve meter afstand zwemt. En dan te bedenken dat we tijdens de kayaktour in Katherine ook een aantal crocs hebben gezien...
Na de cruise ben ik in de middag in een trampolinehal beland met de kinders en de hostmom, waar beiden lekker even wat energie hebben weg gesprongen!

De rest van deze laatste week was niet heel spannend om te vertellen, maar wel heel fijn voor mezelf. Koffietjes en lunches gedaan, waterparken bezocht en gedanst op m'n laatste ladiesnight met aupair-vrienden. Maar ook zelf gewoon lekker genoten van de kust van Nightcliff met een boekje erbij.

Dit weekend nog een laatste keer genoten van de pizzafoodtruck, een picknick in Sunset Park en morgen, m'n allerlaatste avond hier met de kinders en man hostmom uit eten bij Foreshore cafe. En dan dinsdagochtend vroeg uit de veren voor de start van de laatste etappe van het working-holiday jaar in Australië... (dubbele gevoelens)

1. Padre:
    4 augustus 2019
    Mooi om weer een stuk te reizen door dat mooie Australië. Veel plezier met de Ries en geniet er weer van.😍😍😍
  2. Cindy:
    4 augustus 2019
    Hi D, dat klinkt als een heerlijke afsluiting van je au-pair carrière. Echt heel fijn dat je hostfamily en jij het zo goed hebben getroffen met elkaar. Ik was ook wel blij dat we pas zo'n croc cruise hebben gedaan na ons kano avontuur in Katherine! Dan snap je pas waarom ze al zolang overleven en hoe gevaarlijk ze zijn 😬
    Geniet van je laatste dag in Darwin en geef Liz, Pete en de kids maar een hele dikke knuffel. Xxx
  3. Oma joke:
    5 augustus 2019
    lieve schat wat heb je genoten !en wat een geweldige fam waar je ben geweest dat zal je nooit vergeten geniet van de laatste fase voor je het weet is het voorbij veel liefs oma joke Xxxxxxxxx
  4. Oma Kitty:
    5 augustus 2019
    Lieve meis het is steeds weer leuk om je blogs te lezen en zo te weten hoe je van alles geniet. Ik wens je nog hele mooie weken toe en heel veel liefs en een dikke pakkerd van Oma kITTY xxxxxxxxxxxx
  5. Oma joke:
    10 augustus 2019
    lieve schat het is voor een oude oma ! niet bij te h0uden zoveel als jij beleeft maar steeds leuk om te lezen genieeeeeten dikke kus oma joke